dimecres, de desembre 12, 2012

Visita de dos fotògrafs

El dilluns passat l'Oriol i el Gerard em van dir que havíen comprat bitllets d'avió per arribar dimecres a Berlín i passar-hi quatre dies. Dit i fet, al dimecres era jo esperant-los a Tegel per passar uns dies de "turisteig" per la ciutat. Vam veure diversos llocs, però els més típics, el centre, la porta de Brandenburg, el monument a les víctimes de l'holocaust... també vam anar a Potsdam, una mena de Versalles a la alemanya, i tot això combinat amb el nadal i l'hivern. La primera nit que s'hi van passar, va caura la primera nevada forta que va canviar totalment el color de la ciutat.

Bé, com sempre omplo els meus posts de fotos, avui ho faré amb algunes de les que ells van fer, que òbviament els donen mil voltes a les que puc fer jo amb la meva càmera:

























1 comentari:

Anònim ha dit...

Echt toll, die Fotos!

Andrea