dimecres, d’octubre 03, 2012

Tag der Deutschen Einheit

(Dia de la unitat alemanya)

Avui dia 3 d'Octubre és el dia de la unitat alemanya o com es diu en alemany, Tag der Deutschen Einheit. Es commemora avui la unió de les dues alemanyes que hi va haver després de la segona guerra mundial. A efectes pràctics però, jo no he notat massa cosa. Probablement perquè encara no estic immers en l'actualitat alemanya o bé perquè no he passat per cap lloc on fessin algun acte (com per exemple la Porta de Brandenburgg,  Brandenbuger Tor).

Tot i això, sí que tots els supers estaven tancats, cosa que m'ha impedit fer unes compres que volia fer. També n'hi ha que han aprofitat el dia de festa per organitzar els "càstings" pels pisos. És el cas d'en Max, l'Albert i la Sara que m'han convidat a visitar el seu pis. Realment és un pis molt maco i ells també ho son molt, hem estat una bona estona parlant i bé, demà em donaran el seu veredicte ja que 4 persones més havien anat a veure el pis, ara només em cal resar perquè diguin que sí! (M'han assegurat que tant si és que sí com si és que no, em diran alguna cosa, que s'agraeix). A la tarda hem anat amb l'Alejandro a veure un altre pis, molt cèntric i tampoc estava malament, tot i que he preferit el primer. Demà també vaig a visitar-ne un i diumenge potser també. També he quedat per anar a veure'n un altre el dimarts que ve.

Finalment també he aprofitat el dia per patinar més per la ciutat. Realment m'encanta. Una cosa que trobo bastant característica o com a mínim diferent de Barcelona és que hi ha molt cartells. És una ciutat molt encartellada i hi ha moltes parets per fer-ho. També és una ciutat molt pintada, moltíssimes cases tenen una de les façanes sense finestres i s'aprofita sempre per pintar. Us deixo algunes fotos aleatòries que he estat fent aquests dies, tampoc són massa cosa però ja està bé!

 Brandenbuger Tor
 Monument en memòria dels jueus morts durant la segona guerra mundial


 Fernsehturm

Cartell del nou àlbum de Seeed