dimarts, d’agost 28, 2012

(Des)connectant

Bé, en primer lloc, perdoneu per l'inactivitat, to té els seus motius...

Les raons són dues principals: la primera i crec que la més rellevant és que se'ns ha acabat l'internet (ara us ho explico). La segona és que aquesta setmana hem tingut bastanta feina.

L'internet, a la part del camp com és l'hotel o qualsevol altre lloc com aquests va per mòbil o per 3G. Bé, en el cas del de l'hotel va per mòbil, connectat a una targeta SIM i pagant un dineral per MB (40 corones, uns 0.25€) cosa que jo no entenc perquè sent 7 persones que gastem l'internet a la nostra casa i amb ningú de nosaltres sent islandès (és a dir, no marxem cada quant a gastar l'internet de casa nostra) no té massa sentit al meu entendre perquè fàcilment gastem el límit. En canvi, amb el 3G es poden tenir 30GB mensuals per 5000 ISK (uns 30 €, pagant amb mòbil surt a uns 1.228.800 ISK que son uns 8000€, que algú m'ho expliqui si us plau). Bé doncs, el fet és que se'ns ha acabat l'internet, i a més ho va fer el dia que jugava el barça (per sort vam poder utilitzar l'internet de les noies per veure'l). Llavors potser us preguntareu, i com està escrivint això en Marc??

Aquí és on entra en joc el segon motiu. Aquesta última setmana hem tingut molta feina ja que fa res van marxar en Johannes i l'Angelina i avui marxaran l'Ásdís i en Marko, així quedarem només els 4 txecs i jo a part de dues islandeses (la Halldóra i la Sigríður) i el xef i la gerent de torn (Guðmundur i Jóna o Guðrún). Dissabte passat a més era quan començaven els meus dies de festa però com que al dissabte al vespre hi havia el castell de focs al Jökulsárlón i a més volia exprimir al màxim les meves hores extres vaig decidir treballar-lo també. El dissabte al vespre doncs, vam marxar cap al Jökulsárlón a veure el meravellós castell de focs que també vaig veure l'any passat. Us deixo el vídeo que vaig fer-ne l'any passat (no deu ser massa diferent del què hagués fet aquest any):




Va durar més de 40 minuts! (m'han dit que altres anys ha sigut més llarg).

A la tornada vaig dir que em deixessin a Skaftafell iara ja és el tercer dia que hi sóc, utilitzant un dels ordinadors que tenen aquí per actualitzar-vos una mica de les meves experiències. Aquí he aprofitat per descansar una mica, dibuixar (he fet bastants dibuixos dels paisatges i tinc alguna idea en ment) i penjar la meva slackline!! Finalment un lloc decent!

Ahir vaig anar amb els Glacier Guides a fer escalada en gel! Va ser una experiència molt interessant, vam fer parets curtetes i fàcils, però cal dir que és molt divertit. Ara mateix en aquest ordinador no puc posar fotos de la càmera així que tocarà esperar una mica, potser fins a setembre, ja veurem com me les apanyo!

Us deixo que se m'acaba el temps en 5 minuts!!