dissabte, de juliol 09, 2011

Fugint de la nit

Ja hi sóc! Després d'un viatge llarg, més per les esperes que pels vols, he arribat a Reykjavik! Ja em toca omplir el blog de nou, amb posts diferents cada dia, a veure si me'n surto. De moment estic a la biblioteca municipal de Reykjavík (Brogarbókasafn Reykjavíkur).

Ahir vaig sortir de casa a les 6:30, bàsicament perquè així la meva mare em podria portar en cotxe (sinó, hagués d'haver anat amb tren i aquestes coses) i vaig arribar cap a les 7:00 al Prat. Allí hi vaig haver d'esperar, dormint una mica o intentant-ho almenys, fins els vols de les 9 quan vaig facturar la maleta. Tot havia d'anar bé i havia de marxar amb l'avió a les 11:05 per arribar a Madrid a les 12:25 i agafar un vol cap a londres a les 13:45. Però bé, bé, no va anar. El vol va sortir a les 12:25 de Barcelona i vaig arribar a les 13:40 a Barajas, em vaig morir de nervis durant tot el vol i quan ja semblava que entrava a l'avió em diuen "No, tu ja no pots entrar en aquest avió". En aquell moment vaig muntar un numeret de que si jo havia d'anar a Londres a agafar un altre vol, de què el seu vol havia fet 1h20min tard... etc, no em van fer gaire cas i em van enviar a l'oficina d'informació. Allà va anar millor, em van canviar el bitllet per un vol que marxava a les 16:30 i arribava a les 18:50 (hora anglesa), prou bé perquè el meu vol cap a Keflavik (Aeroport de Reykjavík) marxava a les 21:10. Aquest vol també va sortir 40 minuts tard però ja no em va fer patir tant. El vol de Londres a Islàndia, ja per no canviar la tònica del dia, va sortir tard també i va sortir de nit.

Era de nit, fosc fosc quan vam sortir de Londres i vaig pensar que ja s'havia acabat el dia. Al cap d'una estona d'estar volant vaig començar a veure llum a l'horitzó. Cada cop es feia més clar, fins que vam arribar a l'aeroport de Reykjavík, on no feia sol, però la llum era la mateixa que just després de pondre's.

Arribada a les 23:50 (hora Islandesa) a Keflavík

L'aeorport de Keflavík està a 50 km de Reykjavík, així doncs encara em quedava una bona estona d'autorcar fins arribar al càmping. Finalment vaig arribar al càmping cap a la 1 de la nit i entre totes les històries a les 2 vaig anar a dormir, aquestes fotos són d'aquelles hores:



I aquesta d'avui al matí (les 9 em sembla)


A Islàndia, em fa l'efecte que ara som 2 hores abans que a Barcelona perquè a Londres vaig canviar el rellotge i a Reykjavík ho he hagut de fer una altra vegada. Avui estic fent visita turística per Reykjavík i demà aniré cap a l'hotel on treballo tot i que el viatge em fa l'efecte que també serà un pèl turístic. Us deixo amb algunes fotos sense gaires comentaris, a part de dir que m'està fent un dia preciós i que la ciutat i la zona és molt maca:

Escultura del vaixell Víking al passeig marítim

Vista des del passeig marítim (1)

Vista des del passeig marítim (2)

Llac Tjörn

EnllaçLlac Tjörn

Parc al costat del llac Tjörn

Illeta al llac Tjörn

Escultura (n'hi ha moltes per tota la ciutat i de tots tipus, antigues, modernes... etc)
Hallgrímskirkja (Església de Hallgrím) des del carrer Skólavörðustígur

Obrint el diari he vist la foto d'aquest nen amb una samarreta coenguda (la notícia no té res a veure amb el barça)

I la resta de fotos:
Reykjavik

4 comentaris:

Gerard ha dit...

Uooooooo k majo sastre !!! No deixis el blog segueix escribint !!!!
Es tota una experiencia si senyor !

Jaume ha dit...

Connectat!

Jaume ha dit...

Veig que has tingut un viatge una mica estressant. Certament hauràs dormit bé finalment quan has arribat al càmping. Pel que sembla tens molt sort amb el temps i espero que et duri com a mínim fins demà, per a desmuntar-la.

Anònim ha dit...

An die Hallgrimskirche kann ich mich noch von den Dias meiner Tante Gerda erinnern. Aber damals sah die Skyline von Reykjavik noch etwas anders aus.

Schön, dass das Gepäck auch gut angekommen ist.

Andrea