dimecres, d’octubre 22, 2008

Idrott - Esport

Avui parlaré de l'educació física però abans de començar:

WAAAAAAAALAAAAAAAAA 11 Comentaris en un dia!!!! M'heu fet molt feliç!!!! GRÀCIES!!!

Bé, després d'aquest incís començaré a explicar.
Al segon curs de Gymnasium (al meu programa Naturvetenskap) es fa una classe d'Educació Física a la setmana (d'una hora i mitja de durada si no m'equivoco...), l'any anterior, a primer, se'n fan dues (de lliçons) i a tercer no es fa educació física. Una mica com a l'institut, l'últim any no es fa educació física.

I és que amb l'educació física no hi ha gaire diferència amb la que es fa al Leonardo (sempre i quan tinguis al Coro de professor, esclar U_U). Les instalacions són millors, tenen diversos gimnassos al mateix edifici o de vegades es queda a algun altre lloc per fer la classe. Aquest curs, com l'any passat al Leonardo, cada setmana una parella de la classe és el qui dóna la classe (en vam fer una de gimnàtica molt divertida amb salts mortals i tal).

Avui hem anat a la piscina (aquesta classe no la donava una parella, sinó el professor) i hem estat nedant durant 20 minuts. Cansa força, menys del que em pensava però (brassa, jo pensava que no podria fer-ho sense parar) i ho feiem amb uns rellotges dels que mesuren el pols. Al acabar els 20 minuts anavem al professor i ens mirava el pols de mitjana que haviem tingut, el que passa és que jo no m'havia entès bé i he apretat el botó malament amb el que s'ha borrat l'informació... bé suposo que com a estudiant d'intercanvi estic condemnat a això XD!!!

Vam fer una classe de baseball molt divertida (amb bats, pilota i guants de baseball de veritat!) a mi em va agradar força el que passa és que erem molts al grup i el partit va ser molt poc dinàmic...

No podia deixar un post tant ple un dia més ja que podria explotar O_O així que m'heu fet escriure a aquestes hores XD!!! És broma, escriviu tant com vulgueu (si voleu no comenteu sempre) però feu-me sentir que no parlo (escric) per les parets!!!

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Go! Go! Go!!!!

moola! ^^

que guai no aixo d'anar a la piscina? :D

Si bé, se suposava que ho entenies tot no? xD

Avui hem fet un examen d'història i gairebé sense pati, després, el d'angles!!!

OMG!

Est moolt cansat.
Dilluns bio, dimarts cata, dimecres mates. No s'acaba mai! T_T

apa cuida't

FeRr

Sastrey ha dit...

ke jo sapiga aki a Vasa no es poden tenir més de dos o tres examens a la setmana O_O! Que diguin el que vulguin pro aki viuen com reis sincerament...

Al Polhem (on va la Stina) tenen setmanes d'exàmens on només tenen examens (un o dos al dia) i ja està,

jo trobo que està molt bé, és així a segon de batxillerat?

Anònim ha dit...

és així però només al final del trimestre,que tenim una setmana d'exàmens, però els parcials se t'acumulen com sempreT_T. A per cert, te'n recordes que l'nay passat vam dir d'anar a un apartament a la molina?? doncs aviam si et vols venir, de moment som uns 5 sense contar-te (arnau, ruben, caselles-sense confirmar-, gerard i jo) i comencem a fer els "arrangements".