dimecres, de setembre 10, 2008

Excursió a Halöklubben

Dir-vos que encara no tinc càmera, les fotos del post anterior són trovades del Google i les que vénen a continuació me les han anat passant.

El primer divendres que vaig ser aquí vam sortir, per la tarda, a fer una excursió. Aquí a suècia tenen de tot, per dir que l'any passat tenien una casa, vaques, tractors (el pare era pagès) i un llit elàstic. Bé, aquest any també hi ha de tot. La meva família tenen la casa, però també una altra on treballa la mare, tractor, monocicle i dues barques de motor. Una barca la tenen al "garatge" i l'altra més gran està amarrada al mar.

Tal com deia, el divendres vam sortir d'excursió amb la família (Pare Mare Nyman i dues filles Stina i Maria). La costa del mar d'allà, el Botenhaven (del qual estem fent un treballa biologia sobre el plàncton vegetal), està molt plena d'illes anomenat així aquest tipus de costa Skären [Jèren amb j castellana o Shèren]. Vam anar a sopar de pic-nic (sobre les 6 que es sopa allà) a l'illa de Halöklubben on vam buscar bolets (crec que eren Rossinyols, Kantarellen en suec) que ens vam menjar més tard per la nit.

El dia següent, dissabte, vam anar amb la barca gran que hi ha al mar amarrada (i té sostre) a l'illa de Halön (si no m'equivoco..no ho sé del cert). En un principi voliem anar a l'illa d'Enmaren però feia massa fred allà. Allà hi vam anar juntament amb la família Eriksson (on vaig estar l'any passat) i vam dinar i vaig poder fer Ultra-tube, en suec "åka ring" [oka ring] que ve a ser estar assentat en un flotador gegant (del pal donut) i lligar a la barca que va pel mar ràpidament... aquí teniu un link orientatiu al youtube (no sóc jo): Åka ring på sjön [Oka ring po jön]

També m'he currat un GoogleMaps per situar-vos una mica:

Mostra un mapa més gran

Finalment us penjo algunes fotos:
Tots sopant a Halöklubben
Buscant bolets poray
Buscant encara més bolets... o bé... en fi... simplement caminant per l'illa

3 comentaris:

Jaume ha dit...

Efectivament!

a la wikipedia surt Kantarell (Cantharellus cibarius) com rossinyol!

estaven bons, no? com els cuinen?

Unknown ha dit...

UOO!!

que guapo!!

si que sopne d''hora... u_u'

A quina hora es pon el sol a Suecia?


MOoooola!


:)


Vinga que vagi be! ;)

Sastrey ha dit...

Ben bons estaven els Kantarell (rossinyols).

No sé ben bé com els cuinaven, però bé, ens els menjàvem sols sobre una torrada de pà com a entrant (o fika que es diu aquí)