dissabte, de setembre 13, 2008

Dalhalla

Ahir divendres vam anar tots al Dalhalla. El Dalhalla és un escenari a l'aire lliure construit sobre una antiga pedrera calcària, és a dir, d'on s'extreia calç. Allí ha quedat ara un "forat" que s'ha aprofitat per posar-hi un escenari i transformar-ho en una espècie de teatre grec.

El lloc és força impressionant amb un llac a baix i un escenari i el concert que vam anar a veure també ho era. Era un piromusical (al final hi habia els focs). Van tocar diversos grups/artistes.


Mostra un mapa més gran

(La ruta és totalment orientativa, com que dormia no sé ben bé per on vam anar, em vaig/van despertar a Rättvik)

Va tocar el "
Luftforsvarets Musikkorps" de Trondheim (Norruega). Una banda (instruments de vent i percussió) Norruega que va tocar al principi i acompanyava molts altres artistes. Molt bons, que van tocar al final acompanyats del castell de focs (tocant i petant amb harmonia XD)
[http://www.mil.no/musikk/trondelag/start/]

The Classic Buskers, un duet del Regne Unit que tocaven tot tipus de música clàssica amb acordió i flautes (i ocarina etc..) amb el seu toc d'humor Britànci (que a mi em recordava molt al mister Bean).
[http://www.seaview.dial.pipex.com/video_buskers.html]

Margareta Bengtson i Fredrik Swahn dos cantants suecs (no sé fins a quin punt coneguts) que també van cantar en aquest autèntic espectacle.

Aquí teniu la web del Dalhalla de la qual us recomano veure el Bildspel (Fotos.. A dalt a l'esquerra de la pàgina web hi ha el menú i just a sota hi ha tres opcions en lletra petita Press - Bildspel - In english, bé la segona).
[http://www.dalhalla.se/]

I alguna foto així per acabar:

L'escenari
Aquesta era la pinta que tenia el piromusical
Un concert Random
Dalhalla des de l'aire, aquesta foto em va costar una mica de fer, però ha valgut la pena
Dalhalla des de darrere (des d'on es vé)

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo també sóc dolenta en informàtica, com l'anòmim de l'altre dia, que jo crec que és la Montserrat, però per tal de poder seguir el teu blog, crec que m'aplicaré tan com calgui. Molt interessant !!.
Com deia fa molts anys Lluís Llach: Si arribeu a la vida més lluny d'on pugui arribar, moriré molt gelós del que m'hagueu avançat...,.Bé ,jo no em penso morir, vull seguir les teves experiencies encara que només sigui a la web.
Un petó i segueix-nos explicant

Sastrey ha dit...

dubtava entre tu i la Montserrat :)

si puc cada dia tindreu un post

Anònim ha dit...

Ich habe heute meinem schwedischen Kollegen erzählt, dass du Surströmming gegessen hast und er hat mich nur mit grossen Augen angeschaut und gemeint: "Está loco. Esto no se puede comer," und hat mir erzählt (für deine Surströmming-Anekdotensammlung), dass mal jemand eine Dose Surströmming im Flugzeug mitgenommen hätte und diese besagte Dose sei dann während des Flugs wegen des Druckunterschieds explodiert.

Sastrey ha dit...

Dein Kollege war ja von Malmö oder Göteborg?

Im süden isst/geniesst man Surströmming nicht so viel.

Unknown ha dit...

Olo!!

vas haver de saltar molt no per fer la foto des de l'aire?

Bambes noves que salten molt? xD


jaja mola el lloc envoltat de bosc i tal :)

Ara vaig a comentar al seguent post ! xD

FeRr